Saturday 17 January 2009

believe

Zilele trecute am vazut Schindler's List. E un film minunat dar nu-mi doresc sa-l revad. Mi-a amintit de rautatea de care sunt capabili oamenii, m-a facut sa ma intreb daca eu chiar cred ca oamenii sunt buni sau imi doresc sa cred asta. Incercam sa-mi explic acesti "monstri" care au omorat fara urma de regret, incercam sa-mi explic ura pe care o simt, satisfactia pe care o au atunci cand distrug vieti.

Incetul cu incetul am gasit raspunsul la intrebarea mea. Da, eu chiar cred ca oamenii sunt buni. Doar ca, asa cum mi-a spus cineva, bunatatea doarme in ei, asteapta sa fie trezita.

Evident, mi-as dori ca bunatatea sa se trezeasca o data, mi-as dori ca ingerii sa iasa la suprafata si sa danseze, sa coloreze lumea toata, mi-as dori ca demonii sa fie cei care hiberneaza in fiecare, nu binele.

Rabdare, rabdare, rabdare...

No comments: