Sunday 4 January 2009

Orasul Iubirii

Am visat frumos: eram la mare si ningea. Din camera vedeam pescarusii. Ma intrebam daca am vazut vreodata ceva mai frumos, totul alb, marea, pescarusii... Am fost spectator o vreme dupa care am fugit afara, m-am trantit in zapada, m-am aruncat in alb inconjurata de pescarusi si am inceput sa dau haotic din maini si din picioare. Dupa care m-am ridicat, sa admir un inger.

Am fost in Vama de pe 1 pana pe 3. Nu a nins si n-am avut cum sa fac ingeri in zapada. N-am vazut nici pescarusi. Si totusi cred ca Vama nu a fost niciodata mai frumoasa. Eu cel putin n-am mai vazut acest mic paradis atat de pustiu. Ai impresia ca-ti apartine. Daca ziua mai vezi cateva masini, cativa copii jucand fotbal, seara cand mergi pe plaja sa atingi valurile ai impresia ca asta e plaja ta, plaja pe care o cauti de atata timp. Si, cand intorci spatele marii si vezi ca cineva te asteapta acolo, asteapta sa-i sari in brate, cand ai spre cine sa alergi razand... stii ca esti in Orasul Iubirii.



No comments: