Friday 5 December 2008

unconditional

"There is only one sin, only one. And that is
theft. Every other sin is a variation of theft... When you kill a man, you steal
a life. You steal his wife's right to a husband, rob his children of a father.
When you tell a lie, you steal someone's right to the truth. When you cheat, you
steal the right to fairness"


va recomand The Kite Runner. nu e un film comercial asa ca daca cautati ceva gen The Dark Knight mai bine nu. va pot spune in schimb ca
este o poveste despre iubire/prietenie - neconditionata, despre iertare, despre inocenta. va pot spune ca pe mine m-a impresionat destul de mult, atat de mult incat mi-au dat lacrimile. va pot spune ca mi-a amintit ca trebuie sa-i pretuiesti pe cei din jur, in fiecare clipa. sa-i iubesti cand ai ocazia.

si dupa ce vedeti filmu (sau, daca nu aveti timp...dupa ce cititi ce am scris eu aici) faceti o lista. de cate ori ati aruncat cuvinte urate si ati trantit usa in urma voastra? de cate ori ati calcat in picioare o persoana care va iubea? de cate ori v-ati batut joc fix de persoana pentru care erati "tot". v-ati gandit vreodata ca acele cuvinte- atat de urate, atat de dureroase - ar putea trai si azi in persoanele pe care voi v-ati grabit sa le uitati?

si dupa intrebati-va: daca "maine" n-am ocazia sa spun: imi pare rau sau te iubesc sau esti minunat/a? daca "maine" oamenii la care tin nu vor mai fi, daca "maine" nu o sa vina niciodata pentru noi?

cum vrei sa arate amintirea de care te vei agata toata viata?

nu sunt multe certitudini in viata.
dar un lucru va pot spune: intr-o zi, chiar o sa fie prea tarziu!

ce mai asteptati?



No comments: